FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 17. 12. 2025, svátek má Daniel Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Gmax - přechod mezi křídlem a trupem není rovný Jeden příspěvek | Celý strom
Gmax - přechod mezi křídlem a trupem není rovný   28. 2. 2010 / 12:51
Aardvark   
Ahoj,

jojo tohle to dělá, protože je to z trojúhelníků. V tomhle stavu s tím asi nic moc dělat nepůjde, ale podle mě to neni zase tak strašný, Když se to tak vezmě, tak v FS to nikdo na takovej zoom mít nebude, a když to bude trochu oddálený, tak to nebude tolik vadit, navíc tam bude textura a ta ty přechody vždycky trošku opticky potlačí.

Ale kdybys to přecejenom chtěl vyhladit, tak bych to udělal tak, že bych na trupu vyříznul profil křídla a vysunul bych těch pár polygonů (extrude). Buď jenom kousek a sloužilo by to jako základna pro uchycení křídla který už máš, nebo takhle udělat komplet křídlo- klidně i víckrát použít extrude. Podrobně je to popsáno i s obrázkama zde: http://www.simviation.com/gryphon/tutorials/gMax_05.htm

Jenom mi příjde lepší použít cut z booleanu, než Shape merge, ale pokud si zatim ani jedno nezkoušel, tak radši postupuj podle toho návodu na obrázcích

//ještě koukám, že to tam mají nějaký rozbitý a ukazuje se jim jenom ten vyříznutej profil v trupu. Takže extrude se dělá v editable mesh, že označíš polygony, který chceš vysunout, najdeš si v pravým sloupci talčítko extrude- to zmáčkneš, a pak tahem daného polygonu ho vysuneš.

 1x    Seznam příspěvků  
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ