Ahoj,
jojo tohle to dělá, protože je to z trojúhelníků. V tomhle stavu s tím asi nic moc dělat nepůjde, ale podle mě to neni zase tak strašný, Když se to tak vezmě, tak v FS to nikdo na takovej zoom mít nebude, a když to bude trochu oddálený, tak to nebude tolik vadit, navíc tam bude textura a ta ty přechody vždycky trošku opticky potlačí.
Ale kdybys to přecejenom chtěl vyhladit, tak bych to udělal tak, že bych na trupu vyříznul profil křídla a vysunul bych těch pár polygonů (extrude). Buď jenom kousek a sloužilo by to jako základna pro uchycení křídla který už máš, nebo takhle udělat komplet křídlo- klidně i víckrát použít extrude. Podrobně je to popsáno i s obrázkama zde: http://www.simviation.com/gryphon/tutorials/gMax_05.htm
Jenom mi příjde lepší použít cut z booleanu, než Shape merge, ale pokud si zatim ani jedno nezkoušel, tak radši postupuj podle toho návodu na obrázcích
//ještě koukám, že to tam mají nějaký rozbitý a ukazuje se jim jenom ten vyříznutej profil v trupu. Takže extrude se dělá v editable mesh, že označíš polygony, který chceš vysunout, najdeš si v pravým sloupci talčítko extrude- to zmáčkneš, a pak tahem daného polygonu ho vysuneš.
|
|