FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 7. 8. 2025, svátek má Lada Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Checklist na Čmeláka Jeden příspěvek | Celý strom
Checklist na Čmeláka   5. 3. 2010 / 14:05
Lowmick   
Zkusim to dat z hlavy, snad na nic nezapomenu...
spousteni:
vzduchovy ventil - otevrit
palivovy kohout - otevrit, hlavni nadrz (nastriknout palivo, ja davam tak 4-5x a pak prubezne pri spousteni kdyz blafe)
hlavni vypinac, baterie, dynamo, motorovy pristroje, signalizace, palivove cerpadlo
pustit olej, magneta 1+2
spoustec motoru (po spusteni nezapomenout vratit do uzavrene polohy)
radia, gyra....

pred vzletem:
vyvazeni stred
palivo hlavni nadrz
maly klapky
zaluzky otevrit (olej v lete jen tak lehce priotevrit, v zime vubec)
palivove cerpadlo zapnout

stoupani:
kdyz to mas tezky tak plny plyn, ja jsem daval 1,15
otacky 2200
klapky zavrit (=5°)
rychlost 120, casem se da zvyknout i na 110. Kdyz je aerovlek s lehkym vetronem tak 85km/h

cestak:
plneni 0,84. Kdyz se specha tak i 0,86-0,9. Ale tam uz to spis vic zere nez aby to davalo nejakou vyssi rychlost
otacky 1900
cerpadlo se da vypnout, neni potreba

klesani, pristani:
vrtule dopredu
zaluzky zavrit
hlidat teplotu smesi v karburatoru (jo to po cely let, na zacatku jsem to tak nejak zapomnel uvest)
rychlost na pristani zas 120, maly klapky, velky klapky (s malyma se da jit klido 110, s velkyma 100)
po pristani si otevrit zaluzky pro chlazeni motoru, zavrit klapky, vypnout cerpadlo, zaaretovat si budiky pokud jsi nejaky pouzival

tot snad vse
 4x  
Gonzo
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ