FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 19. 5. 2024, svátek má Ivo Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Checklist na Čmeláka Jeden příspěvek | Celý strom
Checklist na Čmeláka   5. 3. 2010 / 14:05
Lowmick   
Zkusim to dat z hlavy, snad na nic nezapomenu...
spousteni:
vzduchovy ventil - otevrit
palivovy kohout - otevrit, hlavni nadrz (nastriknout palivo, ja davam tak 4-5x a pak prubezne pri spousteni kdyz blafe)
hlavni vypinac, baterie, dynamo, motorovy pristroje, signalizace, palivove cerpadlo
pustit olej, magneta 1+2
spoustec motoru (po spusteni nezapomenout vratit do uzavrene polohy)
radia, gyra....

pred vzletem:
vyvazeni stred
palivo hlavni nadrz
maly klapky
zaluzky otevrit (olej v lete jen tak lehce priotevrit, v zime vubec)
palivove cerpadlo zapnout

stoupani:
kdyz to mas tezky tak plny plyn, ja jsem daval 1,15
otacky 2200
klapky zavrit (=5°)
rychlost 120, casem se da zvyknout i na 110. Kdyz je aerovlek s lehkym vetronem tak 85km/h

cestak:
plneni 0,84. Kdyz se specha tak i 0,86-0,9. Ale tam uz to spis vic zere nez aby to davalo nejakou vyssi rychlost
otacky 1900
cerpadlo se da vypnout, neni potreba

klesani, pristani:
vrtule dopredu
zaluzky zavrit
hlidat teplotu smesi v karburatoru (jo to po cely let, na zacatku jsem to tak nejak zapomnel uvest)
rychlost na pristani zas 120, maly klapky, velky klapky (s malyma se da jit klido 110, s velkyma 100)
po pristani si otevrit zaluzky pro chlazeni motoru, zavrit klapky, vypnout cerpadlo, zaaretovat si budiky pokud jsi nejaky pouzival

tot snad vse
 4x  
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ