Nevravim, ze sa to tak robi vzdy a vsade... Prave naopak - rozne letiska a rozne aerolinky maju tieto postupy upravene prave s ohladom na hluk (a spotrebu?). Ale urcite nie je sialene ist v pristavacej konfiguracii do ILS. Teda aby som to upresnil - nemam na mysli zachytenie LLZ (tam by to bolo v drvivej vacsine pripadov zbytocne skoro). Mam na mysli az zachytenie GS, pretoze az po usadeni na GS je to "plnohodnotne" usadenie v ILS. A vtedy uz by si mal mat lietadlo v pristavacej konfiguracii a tomu zodpovedajucu rychlost. Stalo sa mi, ze som si neustrazil zaverecnu cast priblizenia a do ILS som vletel prirychlo a samozrejme s pozatahovanou mechanikou. Ked som narychlo zacal vytahovat klapky, tak lietadlo dvihlo frnak, "odlepilo sa od GS a zacalo stupat, pretoze nebolo schopne udrzat sa na GS. A to moze byt prave dovod, preco sa Jandikovi rozhupe ero. Urcite vsak nie je nic divne na tom zachytit GS v pristavacej konfiguracii... To skor naopak... Osobne som s LD763 nikdy problem v ILS nemal - klesalo krasne a plynule bez hupania... Nezvaloval by som to na bugy addonu, ale chybu by som hladal niekde inde...