FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 6. 8. 2025, svátek má Oldřiška Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Speedbird nad Isle of Man Jeden příspěvek | Celý strom
Speedbird nad Isle of Man   20. 4. 2010 / 22:27
Rychlokvaška
Je to zatím jen interní dokument po poradách s ICAO, NATS a CAA.

Vpodstatě jde o to, že VAAC vyhlásí no-fly zones a forecast areas a podle toho se budou plánovat lety. Do a nad no-fly zone ne, do forecast oblasti ne, ale nad ní (FL200) ano. Let nad se chová jako let nad vysokým terénem a nutnost sklesání níž se řeší podle toho - vysazení jednoho motoru vpohodě nad, dekomprese sice do, ale na idle power a s odchýlením od kurzu mimo oblast a diversion taky mimo, pokud možno. Nesmí se MELovat packy a bleeds, četnost výskýtů engine failure a dekomprese je tak nízká, že podobná událost je "remote" a safety risk "acceptable". Snad stačí
   Seznam příspěvků  
Gonzo
VWAC
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ