Násobit není potřeba, protože důležitý hodnoty jsou buď na koncích stupnice, nebo barevně označený. Můžeš se podívat třeba na ten panel Su-7. Teploměr motoru by mohl mít kompletní stupnici, ale jsou tam jen zkratky a barevně označený nebezpečný pásmo. Řekl bych, že je rozdíl sledovat 40 čísel nebo 100 čísel (údaje jen pro některý přístroje ). Viděl jsi někdy skleněný kokpity, jak jsou pěkně a úsporně udělaný a zobrazujou jen to co je zrovna potřeba ? Tady na péráku profíci porovnávali rozdíl mezi budíkama a modernějšíma displejema, četl jsi to ? Můžeš podat referát, jak to je u MiG-21. Co si tak pamatuju, tak některý přístroje mají podobný.
Ale to je jen můj názor a nikomu ho nevnucuju Třeba napíše někdo, kdo tomu opravdu rozumí.
Možná se tady někdo baví, jak se druhej namáhá, co ?  |
|