IMNSHO je certifikace a "certifikace".
Skutecna certifikace na letiste neni veci beznou a z hlavy me napada akorat letiste EGLC/LCY London - City Airport. Treba ste zachytili kdyz se tam certifikovala A318.
Pak jsou dalsi veci, kde se porovnavaji, rek bych spis, pozadavky letadla a moznosti letiste. K tomu patri treba tady probirana delka drahy, ktera je ovsem hodne zavisla na vetru, pocasi obecne, a vaze letadla u daneho letu. Jasne, ze treba 500 metru jumbu nestaci, ale nejspis by vas prekvapilo jak nizko se mohou pozadavky v pripade prazdneho letadla dostat.
V Toncontinu by to v tenhle moment jumbo zvladnout mohlo, jestli by melo LW do cca 230 tun.
Pak nastava ale dalsi problem, a tim je nosnost drahy (a ostatnich provoznich a pohybovych ploch). To je treba takovy to PCN 48/R/A/X/T na chartech. Plus takovy veci jako je sire drahy, rolovacek, velikost stojanek, treba kapacita terminalu atd.
Nektere veci jdou, zejmena pri jednorazovych akcich prekousnout, a tak treba lze videt 747mu v LKHK... ale nektere ne. |
|