|  | Re: Re: Re: 16. 6. 2002 / 20:26 | Marky Parky |
|  | Ale myslim, ze v tom hrajou roli jeste dalsi faktory.
A jeden z nejdulezitejsich je vykon masiny a tudiz rychlost reakce AI na nejruznejsi veci.
Stejne ATRo mi ve stejny cas za stejneho pocasi atd...( proste stejnej naloadovanej Flight ) na dvou vykonove rozdilnych strojich sedne
a) na silne masine asi tak 200 metru za prah drahy i kdyz presna pozice se +/- o par metru lisi docela tvrdym pristanim.
b) na slabsi masine asi tak 30 metru pred prah drahy a pak jeste tak 200 metru skace
S tim sovisi take ruzne chovani letadel pri ruzne rychlosti simulace ( vic "preletu letist" ).
Mimochodem takovy ten bug s preletem letiste se uz stal i me jako pilotovi - proste me AI vektoroval na drahu, ja byl moc vysoko a po preletu bez moznosti nahlasit missed aproach jsem uz nedostal zadne dalsi instrukce a letel pryc (
|
| |
 |  | - Marky Parky  | 16. 06. 02 v 18:36 |
|
 |  |  | - Tomáš2  | 16. 06. 02 v 20:19 |
|
 |  |  |  | - Marky Parky  | 16. 06. 02 v 20:26 |
|
 |  |  |  |  | - Jirka Chvátal (OK-PTH)  | 16. 06. 02 v 21:19 |
|
 |  |  |  |  |  | - Marky Parky  | 16. 06. 02 v 21:38 |
|
 |  |  |  |  |  |  | - Jirka Chvátal (OK-PTH)  | 16. 06. 02 v 22:04 |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | - Marky Parky  | 16. 06. 02 v 23:41 |
|
 |  |  | - Petr Bednář  | 17. 06. 02 v 07:50 |
|
 |  |  |  | - Marky Parky  | 17. 06. 02 v 11:18 |
|
 |  |  |  | - Jirka Chvátal (OK-PTH)  | 17. 06. 02 v 18:45 |
|
 |  |  |  |  | - Marky Parky  | 17. 06. 02 v 20:13 |
|
 |  |  |  |  |  | - Tomáš2  | 17. 06. 02 v 20:41 |
|
 |  |  |  |  |  | - Jirka Chvátal (OK-PTH)  | 17. 06. 02 v 21:01 |
|
 |  |  |  |  |  |  | - Marky Parky  | 17. 06. 02 v 23:03 |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | - Radoslav  | 17. 06. 02 v 23:09 |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | - preklad - Tom Meinlschmidt  | 17. 06. 02 v 23:32 |
|
|