|  | Re: Re: Re: 17. 6. 2002 / 18:45 | |
|  | Jo, přesně takhle jsem tomyslel ((
Jinak dělá mi to konkrétně u Z-142 od MLKa ... Ale myslím že to bude podobné i u zbytku letadel ... To že letadlo po "přistání" zzmizí je tím, že to přistání je moc tvrdý a odpovídá to v podstatě crashu ))
Jinak jsem přišel na to, že na to jak přistání dopadne má vliv poměr mezi délkou runwaye a její "aktivní AFD částí" ... Pokud udělám z 3km runwaye v AFD aktivní jen 2/3, tak to (aspoň u mě a LKHO) dopadne na 90% havárií AI letadla. Možná je to jen náhoda, ale souvisí to s osou sestupu. Letadlo se pak snaží doletět až nad aktivní část a spadne na rychlosti ... Zkoušel jsem letět vedle a nebyl jsem už schopnej stejný letadlo už udržet ve vzduchu ... |
| |
 |  | - Marky Parky  | 16. 06. 02 v 18:36 |
|
 |  |  | - Tomáš2  | 16. 06. 02 v 20:19 |
|
 |  |  |  | - Marky Parky  | 16. 06. 02 v 20:26 |
|
 |  |  |  |  | - Jirka Chvátal (OK-PTH)  | 16. 06. 02 v 21:19 |
|
 |  |  |  |  |  | - Marky Parky  | 16. 06. 02 v 21:38 |
|
 |  |  |  |  |  |  | - Jirka Chvátal (OK-PTH)  | 16. 06. 02 v 22:04 |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | - Marky Parky  | 16. 06. 02 v 23:41 |
|
 |  |  | - Petr Bednář  | 17. 06. 02 v 07:50 |
|
 |  |  |  | - Marky Parky  | 17. 06. 02 v 11:18 |
|
 |  |  |  | - Jirka Chvátal (OK-PTH)  | 17. 06. 02 v 18:45 |
|
 |  |  |  |  | - Marky Parky  | 17. 06. 02 v 20:13 |
|
 |  |  |  |  |  | - Tomáš2  | 17. 06. 02 v 20:41 |
|
 |  |  |  |  |  | - Jirka Chvátal (OK-PTH)  | 17. 06. 02 v 21:01 |
|
 |  |  |  |  |  |  | - Marky Parky  | 17. 06. 02 v 23:03 |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | - Radoslav  | 17. 06. 02 v 23:09 |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | - preklad - Tom Meinlschmidt  | 17. 06. 02 v 23:32 |
|
|