To mi pripomenulo môj nedávny let z Bratislava (LZIB) do Seattle-Boeing Field (KBFI) na PMDG MD-11F, keď po 13 hodinách letu na záverečnom priblížení sa ku mne vzniesol nejaký miestny americký, blbeček na F-22 a doslova ma atakoval. TCAS sa išiel zblázniť, neustále bol v červených číslach a jeho zvuk mi išiel roztrhnúť hlavu. Keď som už myslel, že sa konečne odbavil a odletel, tak ma na dlhom finále podletel, pristál na dráhu a ostal tam stáť s očakávaním, že snáď urobím Go-Around. Lenže to už som bol poriadne nasratý, že mi tak pokazil zážitok z celého, bezproblémového letu a tak som pristál a preletel po dráhe cez neho ako keby tam nebol(!) Keď som opúšťal dráhu, tak ešte mal tú drzosť ma upozorniť aby som si už vypol odpovedač (robím to keď ju úplne opustím), zobral to skrz trávu a zasa sa mi postavil do cesty na TWY aby som nemohol rolovať na CARGO stojánku. Takže zasa z mojej strany totálna ignorácia a prešiel som pomaličky 15kts cez jeho trup ďalej ako keby tam ani nebol. Na to sa už borec odpojil. Proste ako sa vraví u nás na Slovensku: "Na hrubé vrece, hrubú záplatu !" a na takýchto volov nie je lepšia vec ako totálna ignorácia a tváriť sa ako keby tam vôbec ani nebol. A to nebol žiaden nováčik, lebo podľa sfabenia jeho volačky na IVAE to bol borec už po jednej teoretickej skúške a po minimálne 50 hodinách náletu(!) |
|