Nepřišel, jen jsem to dal jako příklad. Jen jsem chtěl říct, že pro mně osobně, ač jsem na reálné Ruzyni doposud bohužel nebyl, nelítal ATRko a jen koukám na mapu, to vypadá asi následovně...
ERASU na 5000ft a někde kolem 180kt flaps 5 je téměř ideální CDA profile. Kdyby mi dal řídící z ERASU dct FAF, tak bych si maximálně pomyslel něco o lenosti a řídil si descent tak, abych nalítl G/S zároveň s LOC na rychlosti klesající k 160 flaps 15. Možná kdybych byl trošku rychlejší a nestíhal klesat, tak bych musel před FAFem na MCP navolit klesání do 2500ft (LOM), aby se mi to nesrovnalo v platform alt a nemusel pak honit G/S o to víc, nalítnul bych nejdřív LOC a pak dohonil G/S seshora. A nebo zaarmoval rovnou APP. Ale to je tak maximum, profil i procedurálně je to pořád naprosto v pořádku, možná by AP jen nadvakrát natřikrát honil LOC. Ideálem by bylo počáteční vektorování asi na 11-12 majli, která bych si pak podle potřeby doladil headingem (nebo v lepším případě dostal lepší intercept od řídícího), ale není každý den posvícení, že 
Prostě v tom nevidím žádný problém, nic co bych neřešil denodenně a nic co by vyžadovalo nějaké složitosti. Ale to je prostě o zvyku, chápu, že CDA zároveň s low drag app může působit poněkud dramaticky z pohledu high and fast.
Jinak k těm rychlostem....občas přelítávám prázdnou 757 a ta má taky Vref kolem 110 A přesto jde dodržet 180kt final vectors i 160kt to 4D (+/- 10kt, které tam pořád máš k dispozici). Musím ale říct, že letět s takovým érem 115kt je opravdu celkem hodně divný pocit  |
|