FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 15. 5. 2024, svátek má Žofie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
OT-este hranicny prechod Jeden příspěvek | Celý strom
OT-este hranicny prechod   31. 8. 2010 / 15:02
dandee
Ja som rychlejsi,tak ti odpoviem ja.Bolo rozdiel verzia F a verzia MF.
U Fky nebolo problem na pristatie stiahnut plyn na volnobeh a plachtit nad drahou az do dotyku,mala velmi dobre aerodynamicke vlastnosti,s nou dokonca pristavali pani piloti bez motoru,samozrejme,ze nie svojvolne ale pri zavade motoru/ale predtym dostali rozkaz na katapultaz...keby nahodou/.Takze na F bola tryska na volnobehu zatvorena.

Uplne opacne to bolo na MF,ktora uz mala zariadenie SPS/ofukovanie medznej vrsty/ a tam sa pristavalo so zapnutym tymto systemom,/zapinal sa automaticky pri vysunuti klapiek do polohy VELKE/ ,kde tryska mala najmensi priemer,plynova paka mala zarazku SPS,a pod nu sa nesmelo stiahnut,pretoze automaticky by sa vyplo SPS a tryska by sa otvorila,a nastane strata tahu.I pri velkej rychlosti na pristatie,kedy je nutkanie stiahnut vsetko.Vtedy je nariadene opakovat okruh.Samozrejme zase sa nesmelo sahat na klapky,iba dat plny plyn a pri dostatocnej rychlosti zacat stupat,klapky sa privierali az v 50m,vtedy sa vyplo aj to SPS.
Este k tomu SPS.Bol to vymakany system na tu dobu,da sa povedat nadcasovy,kedy bol od kompresoru motora odvadzany vzduch do strbiny pred klapkou trubkami a pri vysunuti plnych klapiek ofukoval klapku,a toto vlastne sposobovalo zvysovanie vztlaku a masina dokazala ist mensou rychlostou na pristatie a mala mensi uhol nabehu.
Predpis urcoval,ze po preleteni VPRS /NDB/ upravit rychlost na 320 km/h a s tym pokracovat az do bodu podrovnania,kde sa stiahlo na zarazku SPS a pristalo sa pri v 280 km/h.

Este teda k podstate otazky,ze pristatie s otvorenou tryskou.Mohla nastat porucha systemu ovladania trysky,vtedy sa to riesilo prepnutim systemu na rucne a prepinacom sa tryska prestavila na zatvorenu polohu.V pripade poruchy aj tohoto systemu sa pristavalo v inych rezimoch,samozrejme dostatocnou rychlostou,tusim pri dosadnuti to bolo okolo 340 , 360 km/h , to je ako pri malych klapkach.Tato rychlost zabezpecovala,ze masina nebola prilis natiahnuta,bolo z toho nieco vidiet a bol to stabilnejsi rezim co sa tyka opakovania okruhu.
 
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ