To je všechno úplně děsnej blabol.
Psát nálet si může ten, co SKUTEČNĚ a OFICIÁLNĚ v tom letadle něco dělá. Pokud bude členem posádky pilot a navigátor, tak O.K., pilot si píše PIC a navigátor si napíše tytéž hodiny do kolonky navigátor. Totéž, pokud je členem posádky palubní inženýr, radista atd. Pokud je ale letadlo jednopilotní, tak si hodiy píše ten jeden pilot. Zažil jsem opakovaně pěkný šíbry co spolu letěli jedn vpravo a druhej vlevo - ale ani jednou nenaznačili, ža by si ty hodiny psali oba. Vždycky jen jeden - a taky nikdy "let napůl" - pokud
Mám hrůzu z toho, že někdo, kdo by podle věku měl být dospělý, si dělá absolutně co chce - a ještě je tak přesvědčen o své pravdě, že se o tom nestydí hádat jako malý kluk na veřejnosti.
Skutečně sis napsal hodiny za to, že ses prdelil s mapou na klíně v letadle s někym jinym? A fakt ti to nepřijde divný? Jakej by tvůj instruktor? Ví o tom? Nebo to dělal taky? Co by ti řekl, kdybys mu to řekl? Probhoa z jakého jsi aeroklubu? Potvrzuje ti takto "nalétané" hodiny provozovatel letadla? Nebo ti to VLP potvrdí aniž by měl kontrolu, co si píšeš? Máte v AK nějakou motorovou knihu? Zajímá se někdo o souhlas náletu ve tvém deníku a v motorové knize AK?
Jestli je na toto všechno odpověď "ano" - tak potěš pánbůh !!!!
(to mne pak taky nepřekvapí, pro kolik lidí tady by nebyl problém letět s cestujícími na minimálce někde v Kotěhůlkách mezi keřema... nic proti Dubnici, myslím to obecně). |
|