FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 11. 8. 2025, svátek má Zuzana Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Engine start selector 737 Jeden příspěvek | Celý strom
Engine start selector 737   9. 9. 2010 / 20:33
Figi
kazdy motor ma dva okruhy odpalovacich sviecok, lavy a pravy... ked su prepinace v polohe CONT a stredny prepinac v polohe Righ tak sa v motoroch zhavia prave okruhy sviecok ked left tak opacne... do polohy CONT sa davaju aby sa zamedzilo nahodnemu flame outu motorov.zmes je este pridavne zapalovana.i ked NG ma uz funkciu ze sa motor nahodi aj sam, posadka si to nemusi ani vsimnut... pravidlo je ze ked sa leti z bazy tak prepinac je v polohe Righ a ked naspat do v polohe Left aby sa sviecky opotrebovali rovnako.este doplnim ze prave okruhy su napajane stand by busom (zbernicou) a do polohy FLT sa davaju pri silnych turbulenciach.
   Seznam příspěvků  
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ