Zdravim panstvo.
Ako ste si asi vsimli, bola uvolnena nova verzia PT Tu-154M Československá verze. Medzi hlavne upravy patria:
Změny ve verzi 1.2 (odpovídající verzi 2.03 původní ruské instalace)
1. Realizována palivová automatika motorů
2. Realizován ventilace kol podvozku, včetně zohlednění ohřevu brzdových disků v závislosti na podmínkách brzdění (včetně efektu přehřátí brzd)
3. Realizován protipožární systém
4. Realizovány hodiny ITV
5. Realizováno ovládání systému regulace tlaku SRD
6. Při nahrání letadla je automaticky na SRD nastaveno QFE letiště odletu
7. Doplněna možnost nastavení měnění nastavení SRD po desítkách mm pravým tlačítkem myší
8. Realizována kontrola systému sblížení se zemí SSOS.
9. Doplněno několik «falešných» vypínačů na horní část panelu inženýra
10. Realizován vypínač ohřevu dveří.
11. Ozvučení a animace vypínačů panelu
12. Doplněn vertikálně orientovaný přepínač DME
13. Opravena nulová pozice ukazatele hydr. kapaliny
14. Doplněna kontrolka BKK test.
15. Upraveno pořadí poloh přepínače voltmetru sítě 110 V
16. Předělán odpovídač СО-72М.
17. Doplněn systém kontroly ukazatelů vibrace motorů
18. Odstraněna částečná průhlednost ovladačů voltmetru.
19. Opraveny klikspoty ovladače podvozku
20. Doplněno tablo signalizace podvozku pal.inženýra
21. Realizován systém zásobování vodou
22. Oživen systém měření teploty zadního úseku
23. Oživen systém kontroly ohřevu systému vypouštění
24. Opraveno označení fází přepínače voltmetru sítě 36V
25. Animován pohyb ručiček přístrojů panelu PI
26. Tlak oleje nyní odpovídá skutečnosti.
27. Doplněny tlačítka kontroly radiovýškoměru
28. Opravena logika práce tabla «závada motoru»
29. Opravena stupnice radiovýškoměru (z 30 nа 25).
30. Opraven pohyb ručiček ARK při nulovém signálu.
31. Doplněno blokování spouštění motoru č. 3 při otevřeném zadním zavazadlovém prostoru
32. Doplněno blokování spouštění motorů, nejsou li zapnuty všechny pumpy spotřební nádrže
33. Kontrola teploty výstupních plynů motorů pracuje pouze při zapnutém systému a napájení 27V.
34. Odstraněna chyba při možnosti spuštění motorů bez dodávky paliva.
35. Realizována přechodná práce motoru ze zbytků paliva v rozvodech (20 vteřin)
36. Ukazatel vnější teplotu funkční pouze při zapnutém napájení ze sítě 27V.
37. Záložní palivová pumpa pracuje pouze za letu
38. Přepínače regulace teploty systému PKM se nyní pohybují společně
39. Ručičky přístrojů kontroly VSU, SKV a teploty oleje motorů při vypnutí napájení spadnou na levý okraj stupnice
40. Odstraněna chyba při poslechu radiomajáků
41. Ozvučen pult SPU.
42. Realizovány režimy ANT a RAM systému ARK-15
43. Zprovozněn přepínač SPU na overheadu pilotů
K největším změnám došlo u simulace motorů Solovjev D30KU-154. Před letem si pokud možno přečtěte původní ruskou letovou příručku, zejm. hlavu 8.1 RLE a graf 8.1.2 — závislost změny otáček vysokotlakého kompresoru na teplotě a tlaku vzduchu.
Motory D30KU-154 jsou osazeny automatickým regulátorem, který omezuje tlak před vstupem do spalovací komory při nízké teplotě, nebo omezuje otáčky při vysoké teplotě.
Při teplotách nižších 15°C s ohledem na vzrůst hustoty vzduchu automat snižuje maximální otáčky, tah přitom zůstává na hodnotě 105 kN. Při tlaku vzduchu nižším než 760 mm rt.sl. omezení otáček probíhá při nižších teplotách.
Při teplotách pod 0 nebo nad 30 °C, v závislosti na tlaku vzduchu, při dosažení vzletového režimu 98%, automat omezí další nárůst otáček, přitom se může tah motorů s růstem teploty snižovat.
Práce automatiky se tak může odrazit zejména na vzletu s stoupání při nízkých a vysokých teplotách.
!!Pro instalaci tohoto patche je potřebné mít nainstalovánu ve FS9 předchozí verzi (PT Tu-154M Československá verze 1.1)!!
Před instalací si ručně zazálohujte váš stávající soubor aircraft.cfg!!!
Viacej sa dozviete v readme ktore sa Vam automaticky otvori po nainstalovani.
Dufam, ze sa Vam nova verzia bude pacit a zazijete s nou vela nezabudnutelnych zazitkov.
Vas Project Tupolev CZ team & kpt. Letal.
|
|