|  | PT Tu-154M Československá Verze 1.2, KURS-PNP, pořadí zapínání ABSU a KURS-PNP, gyroskopy 8. 10. 2010 / 18:21 | |
|  | Využiju tohoto vlákna, abych se PT CZ týmu zeptal:
V anglickým manuálu (str.28) je u přepínačů č. 16 popisek KURS-PNP, v panelu CZ verze 1.2 je na tomto místě popisek KURS-MP (je to přímo v bitmapě). Je to v pořádku ? (V nové ruské verzi je na tomto místě KURS-PNP).
Ještě se chcu zeptat i ostatních, jestli vám při nahazování nové CZ verze podle nového CZ manuálu všechno funguje napoprvý tak jak má - hlavně ABSU a gyroskopy. ABSU se mě zapne teprve když je zapnuto 9 + 1 vypínačů hydrauliky na horním panelu palubního inženýra. Přepínač KURS-PNP (podle anglic. manuálu, viz předchozí odstavec) můžu dát do horní polohy až po sesouhlasení gyroskopů, jinak se sesouhlasení pro některý režimy nepovede. Začínám vždycky na vypnutý Cessně, při nahazování obou CZ verzí podle Tu-154M_tutorial_2008-02-01_release_1.pdf žádný problémy nebyly/nejsou.
Jinak samozřejmě velkej dík za novou verzi tohoto skvělýho addonu !  |
| |
|