Tojo... jen jsem tím chtěl říct, že z Visy nepasovalo do Olcita téměř nic (kastle byla sice velmi podobná ale nekompatibilní) kdežto motorové komponenty, převodovka, řízení byly z velké části s GS naprosto shodné, lišily se v jedniném: Olcit byl z Rumunské oceli, kde bylo nutné používat umělohmotné klíče, protože kovovým klíčem se se 100% jistotou šroub utrhl. Nicméně kdyby to Rumuni nezmršili nekvalitním materiálem a zednickými vůlemi úplně všude bylo to na svoji dobu vynikající auto ve srovnání s vrstevníkem Š105.
- výborné topení
- velmi pohodlné - jak sedadla tak podvozek (kromě sedadel vzadu - ta byla dobrá tak pro Meresjeva)
- zátěžový regulátor brzd zadní nápravy
- výkonové paramtery
- interiér
- indikace sjetí brzdových destiček
- a.t.d.
Poté, co jsem dospěl do stavu, že jsem měl motor, převodovku, poloosy z GS byla i spotřeba a spolehlivost vynikající, pro dva lidi perfektní auto. Bohužel Rumuský plechopapír za 7 let zmizel a lak to neudržel pohromadě. Ještě štěstí že Rumuni nedělali letadla.  |
|