Jinak k tomu tlakování taková nesouvisející historka z Bolívie, když jsem se v La Paz nasáčkoval do kokpitu -200 Bulíka Aerosuru směrem do Cuzca v Peru, celej nadšenej z té parní historie. Chlapi mě tam nechali na celej let a tak jsem zažil věci
Co mi utkvělo v paměti bylo několik zajímavostí:
- Z nuly na 80kt jsme akcelerovali na plnej výkon asi tak dlouho, kolik zabere celej vzlet na 757mě
- Dráhu, přesto že je 4km dlouhá, jsme využili pro vzlet komplet celou
- Tlakování kabiny začalo kabinu po vzletu KLESAT do nastavených cca 6000ft a před přistáním opět STOUPAT
- Autopilot může znamenat i pouhopouhý pitch angle/heading
- No smoking není mezinárodní policy
- Bucket reversery nahánějí spoustě lidem v kabině celkem hrůzu
Inu let z letiště ve výšce 13.313ft na letiště ve výšce 10.860ft má svoje specifika
Ostatně nejen z leteckého pohledu celá Jižní Amerika....