Zabezpečené to je, o tom není sporu. Jenže já si už zvykl, že moji kreditku má jen a pouze Paypal, takže pak můžu řvát. Kamarád takhle nakupoval o sto šest a už byl třikrát reklamovat neoprávněnou platbu. Ono pak nevíš, komu to číslo uteklo.
Já si holt počkám, až ho budou podávat jinde.
K námraze:
Piper dodává jako option systém PIIPS (Piper's Inadvertent Icing Protection System). Dodává ho i pro Saratogy, nevím jestli pro všechny verze.
Tento systém sice předpisově vzato nedovoluje let do známé námrazy, spíše je určen pro bezpečné opuštění již existujících námrazových podmínek, ale technicky vzato to námrazu rozpouští a brání jejímu vzniku. Funguje to na principu vypouštění alkoholu na kritických místech, kde vzniká námraza. Zásoba by snad měla vydržet na 2hodiny letu v běžných námrazových podmínkách.
Někde to označují jako Piper TKS - moc bych za to nedal, že je to již zde zmiňovaný TKS systém překabátěný do Piper názvu, ale nevím to jistě.
http://www.planeandpilotmag.com/products/pilot-supplies/tks-ice-protection.html
Protože předpokládám, že to do XPL nedali, tak si to snadno nasimuluješ nadefinováním tlačítka na anti_ice_toggle v ice sekci - ale pro ARAIG max dvě hodiny, pak dojde v reálu náplň )
|
|