FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 15. 5. 2024, svátek má Žofie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Albatrosy Jeden příspěvek | Celý strom
Albatrosy   31. 1. 2011 / 10:58
AndreW   
Odpovídám na hlavní příspěvek, protože bych chtěl reagovat na vícero příspěvků v této diskuzi.
Dotkne se toto uzemnění i L39 v soukromých rukou? (to bych byl sakra nerad, absolvoval jsem jeden let s OK-JET a od té doby... však víte)
Někde jsem četl (s vysokou pravděpodobností to bylo zde na fóru), že se jedná o vadné motory, které se sebraly někde na Ukrajině. S jinými motory (těmi emerickými pochopitelně) není problém. K dispozici jsou 4 motory - Ivchenko AI-25TL, Ivchenko AI-25TLsh, Lotarev DV-2, Garrett TFE731-4-1T (a jde tam dát i Honeywell F124 z L159?). Proč tedy uzemnit letadlo kvůli závadě na motoru, bez kterého sice nemůže létat, ale vyměnit jej za lepší, lesklejší, novější jde? Trochu mi přijde jako zakázat jezdit autem, protože můžeš píchnout. Bez kola jet nemůžeš tak nikam nepojedeš.
 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ