FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 18. 11. 2025, svátek má Romana Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Navigace a ATC,flight pattern Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Navigace a ATC,flight pattern   17. 12. 2004 / 21:33
PavelS
V reálu to záleží na vybavení letadla, vybavení letiště a licenci pilota. V FSce pak samozřejmně na vybavení panelu ( ale většina panelů je udělaná, tak že umožňuje letět skoro a čímkoliv IFR ), na vybavení letiště ( ne všechny letiště jsou třeba s ILS zařízením ) a na drzosti a odvaze pilota.

Samozřejmě platí - malá letadla ( cessna , Zlín ) jsou na 90% létány VFR, čili v zásadě za viditelnosti země ( pod mraky, ne v mlze , apod ), střední ( Beech ) tak napůl, jak se to pilotovi líbí a velká výhradně IFR. Nicméně je opravdu možné letět i se 747 za podmínek VFR a ničemu to neodporuje (myslím předpisy ).

Předpokládám, že je jasno, že VFR je let za viditelnosti země a IFR let podle přístrojů ( t.j. teoreticky není nutné se kromě startu a přistání vůbec dívat z okénka ).

Jak kdy : staré dopraváky a malá letadla VOR to VOR, ULL GPS, moderníé doprava létá podle RNAV, t.j. prakticky něco jako VOR to VOR, ne podle GPS, a low/high altitude airways znamená jestli se letí v nízké nebo vyskoké hladině a to záleží na délce letu ( krátké v nízkých hladinách a dlouhé lety ve vysokých ).

   Seznam příspěvků  
Gonzo
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ