|  | | Re: Re: Re: Navigace a ATC,flight pattern 17. 12. 2004 / 21:33 | |
|  | V reálu to záleží na vybavení letadla, vybavení letiště a licenci pilota. V FSce pak samozřejmně na vybavení panelu ( ale většina panelů je udělaná, tak že umožňuje letět skoro a čímkoliv IFR ), na vybavení letiště ( ne všechny letiště jsou třeba s ILS zařízením ) a na drzosti a odvaze pilota.
Samozřejmě platí - malá letadla ( cessna , Zlín ) jsou na 90% létány VFR, čili v zásadě za viditelnosti země ( pod mraky, ne v mlze , apod ), střední ( Beech ) tak napůl, jak se to pilotovi líbí a velká výhradně IFR. Nicméně je opravdu možné letět i se 747 za podmínek VFR a ničemu to neodporuje (myslím předpisy ).
Předpokládám, že je jasno, že VFR je let za viditelnosti země a IFR let podle přístrojů ( t.j. teoreticky není nutné se kromě startu a přistání vůbec dívat z okénka ).
Jak kdy : staré dopraváky a malá letadla VOR to VOR, ULL GPS, moderníé doprava létá podle RNAV, t.j. prakticky něco jako VOR to VOR, ne podle GPS, a low/high altitude airways znamená jestli se letí v nízké nebo vyskoké hladině a to záleží na délce letu ( krátké v nízkých hladinách a dlouhé lety ve vysokých ).
|
| |
|