No bude to asi dost neodborně, ale nikdo se k tomu nemá. Lítám s Baronem spíš VFR a jen občas, ale jinak bych to asi mohl udělat nějak takhle:
ad 1) pokud myslíš z cestovní výšky na výšku při přiblížení - tak to si musíš nějak propočítat z výšky ve které letíš , vzdálenost od prvního bodu STARu k dané dráze a rychlosti jakou chceš klesat (standardní klesání řekl bych 1000 - 1500 ft/min - autopilot default FS nastavuje 1800) a nebo to prostě nějak trefit
Ad1) pokud myslíš glidepath (tak nějak se to jmenuje) např při ILS je sklon napsán ve stupních nebo procentech v nákresu ve spodní části Apr. Chart. A pak ještě níž je tabulka kde je napsáno Rate of descent ft/min při určité rychlosti kt. To podle mě znamená předepsaný vertical speed v poměru k přistávací rychlosti v KIAS. Jinak se taky držet ukazatelů ILS na přístrojích (pokud má dráha ILS).
ad 2) Rychlost musíš snižovat postupně - myslím si (osobní názor) - v bodu FAF bych měl už mít APR klapky, vysunout podvozek a mít konečnou přistávací rychlost, u B58 je to tuším 100 KIAS
Nejsem odborník a je to můj laický postup. Pokud je to špatně, jistě to tu někteří odborníci rádi opraví.
PS: Rychlosti pro B58 mám z jakéhosi vylepšeného Checklistu pro defaulty staženého z AVSIMu - autor Werner Schott. Docela pěkně zpracovaný a vytištěný mi vcelku pomáhá na nic nezapomenout. |
|