FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 7. 8. 2025, svátek má Lada Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Repainty letounů vs. FPS Jeden příspěvek | Celý strom
Repainty letounů vs. FPS   26. 4. 2011 / 13:12
Kendy   
Ne...ještě když jsem měl mašinu o hodně slabší,tak ten rozdíl mi docela dost pomáhal,takže to nemužu nazvat rozdílem nepatrným. Jak jsem psal...jde o to,kolik textur vlastně ten model má a jak jsou velké. Je jasný,že u 5 bmpček ze kterých jen tři budou 32bit a zbytek DXT3..to rozdíl žádnej nebude. Ovšem u takových 15 textur...to je rozdíl docela už dost podstatnej. Konkrétně u Wilca a jiných placených addonů...se to může lišit. Jde ovšem taky o to....jak velký a hlavně kolik tam udělal textur autor repaintu. Setkal jsem se i s tím,že u originálu byly jen čtyři 32bitové textury ale člověk který dělal repaint a který předělával(překresloval) 90% originálních textur....už neudělal jen těch 4 32bit ale udělal jich tolik kolik jich předělával. Takže těch 32bitovej textur tam bylo mnohem víc. Výsledek? Načítání textur bylo mnohem horší a žralo to FPS...než potom,co jsem si je udělal na DXT3 a některé dokonce na DXT1. Já se tu stebou nepřu...v něčem máš pravdu ale nesouhlasím jen s tím,že to má "nepatrný vliv". Toť vše
   Seznam příspěvků  
Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ