FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 24. 9. 2025, svátek má Jaromír Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Eurocopter X3 Jeden příspěvek | Celý strom
Eurocopter X3   25. 6. 2011 / 14:57
Helicopter pilot
Autorotaci a turbíny bych neřešil. budou to mít vycyhtané... např rozpojení náhonu těch tažných tamtěch... noooo... no těch co na vrták nepatří... jo vrtulí... fujtajxl...

A můj osobní názor je, že něco tak odporného jsem v životě neviděl! A to jsem už toho viděl dost... Není to v jeden okamžik ani ryba ani rak. To už konvertoplán je vždycky buď letadlo, nebo vrtulník... Ale tohle je cosi zbytečného, co V PODOBĚ JAK TO VYROBILI nenahradí ani nevylepší vrtulník a letadlo už vůbec ne. Nedovedu si představit vytahovat do tohohle krámu navijákem postiženého ať už čimkoli. Pohyb kolem spuštěného vrtulníku je nebezpečný (především zezadu), hlavně kvůli ocasní vrtulce (vyrovnávacímu rotoru) ale tady je to nebezpečí dvojnásobné (na obou bocích je potencionální nebezpečí od vrtulí).

Rozhodně lepší řešení tohohle problému je varianta s jednou tlačnou vrtulí v dmychadle vzadu na ocase (podélné ose), místo vyrovnávacího rotoru. Nebo klasický konvertoplán...
   Seznam příspěvků  
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ