FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 17. 7. 2025, svátek má Martina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Otázky zvídavého pionýra Mk.III Jeden příspěvek | Celý strom
Otázky zvídavého pionýra Mk.III   10. 10. 2011 / 15:08
AJS
1) my ho zapínáme skoro pokaždý po přistání

2) Tohle ti neřeknu, vím jen, že až po 125m (to máme my) je to primárně vizuální záležitost, localizer je podpůrný prostředek. Co a jak je třeba pod 125m, to nevím.

Obecně platí, že mezi RVR 400-150m včetně stačí mít zpracovaný výcvik a postupy v příručce, LVTO za RVR pod 150m musí schvalovat příslušný CAA a zapsat do Provozní Specifikace. Jaké jsou však podmínky pod 125m nevím, protože s tím jsem se nikdy nesetkal.

Platí vyšší z minim - provozovatel x letiště

LVP, provoz za nízké dohlednosti, nemusí být za každou cenu vyhlášen na ATISu, ale velitel letadla se musí před zahájením pojíždění přesvědčit, že vyhlášen je.
 
Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ