Já občas takhle fabuluju, to mám po předcích, ale zásadně to dělám tak, že na konci to hned nějak zjevně prozradím, abych v tom lidi nenechal moc dlouho. Proto ty lopatky ze dřeva. Absolutně by mě nenapadlo, že to někdo sežere a bude dál šířit jako novinku. Je vidno, že dezinformace se po netu šíří jako mor, i když se jedná o naprostou hovadinu. Třeba se mi na jaře strašně moc líbilo, jak 1.4. vydal AK Frýdlant zprávu, že z evropských dotací na boj proti drogové závislosti mládeže pořídili výkonnou dvousedadlovku a jisté letecké noviny to vydaly jako zprávu dne, ovšem až se zpožděním, když už žádný apríl nebyl, jako další z řady fabulací 
Jo, maďarsky se už učím, tuhle jsem lítal s jedním naším Maďarem a ptal jsem se ho, co to znamená:
- Három Nemtudom
- Béke Burárum, kterým kuma končí své příspěvky
První prý znamená "třikrát nerozumím", ale koukal na to jak zjara, že se to neříká
Druhé prý také nedává smysl, Béke je mír a burárum není nic. Spíš prý Béke Barátom, což znamená Peace, friends
Tak kumo, jak to tedy je?
Takže jazyk mi už trochu jde. Ale Maďaři říkali, že Malév je ve stavu ještě většího marastu než ČSA (je to vůbec možné?), a koupit to by byla sebevražda. No tak tedy nevím nevím
Ale je to stejně sranda, lítat tu s takovou směskou zahraničních pilotů, předevčírem jsem měl jako copilota Argentince, kterej lítal IA-58 Pucará, jak říkal, to byl zabiják britských vrtulníků (sundali jednoho, jak jsem zjistil), a doteď je rozohněný, že on byl v roce 1982 moc mladý, teprve zahájil výcvik, a jeho otec, stíhač na Mirage, zase moc starý, že by to těm Anglánům nandali. To já se pro jistotu s Němcema na téma Avia B-534 vs He-51/Bf-109B v roce 1938 nebavím. Tuhle mi tu jeden vyprávěl, jak jeho předci lítali, tatínek 737,707, 747 a teď 777 u Lufthansy, Emirates a dalších, a dědeček taky lítal, jen ne u dopravy, a za boha nechtěl říct víc, než že "nějaký Junkersy ale já nevím" 
|
|