Dvere rozhodne nicemu nezaviram, naopak, v soucasnosti bych sednul do cehokoliv a kdekoliv. Ale na "malym" litani se mi libi presne to, co popisujes. Zkratka jenom neprijdu do letadla s cernym kufrikem a neletim stejnou linku jako stokrat pred tim. A pokud letim pro soukromnika, nebo jako safety, tak si to taky pekne naplanuju (coz si u letadla ktere ma dolet nula nula nic a neni RVSM dost casto patricne "uzivam"). Nese to i ty negativa, H24 zapnuty zvoneni na mobilu, ikonka znacky "stop" u kontaktu na dispecera, modleni se, at to neni SP do Ruska, tahani kufru ktere vazi asi jako ja, vecne si za kazdou kravinu sypat popel na vlastni hlavu a k ruce privazane splachovadlo, mit nacvicene odkrytovani a zakrytovani letadla do 5ti minut, nebo uzivani si v letnich teplotach vysluneneho kokpitu v letadle bez APU apod. 
Za 600h rocne bych ruce utrhal (kor na letadle, ktere mas namysli) Jooo az budu chtit nekdy neco do budoucna planovat, tak pak se pevny (ok, ne pevny ale pevnejsi) roster sluzeb a trochu mene dobrodruzstvi s pax hodi Do te doby, pokud prede mne na stul nekdo polozi klicky od Bojase a Citationa, tak sahnu po Cessne ...nicmene to ted stejne na nejakou dobu bohuzel nehrozi. |
|