Velmi děkuji za odpověď, už se mi vyjasňuje , jestli jsem dobře porozuměl, na neobsazených odletových/příletových letištích si tedy pilot sám rozhoduje o stojánce, pojíždění, vzletové/přistávací dráze a ve vzduchu i o své předem naplánované trase, pokud ho nekontaktuje na trase některý řídící, nepřetržitě má od počatku do konce letu zapnuto na 122,8, pokud jej během letu nekontaktuje řídící na konkrétní frekvecni. Ještě bych se zeptal, kam resp. komu při neobsazeném letišti odesílá před letem svůj (třeba) IFR letový plán, ten je k dispozici na serveru každému případnému řídícímu, když letí let dlouhý třeba stovky mil? A ještě jeden dotaz - s nastavením frekvence se automaticky nastaví také odpovídač nebo se musí ručně a je k této frekvenci přiřazen nějaký konkrétní? Ještě jednou díky a pěkný večer, Tonduš. |
|