FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 17. 6. 2024, svátek má Adolf Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
systém Comafra Jeden příspěvek | Celý strom
systém Comafra   9. 3. 2012 / 18:36
AJS
Ono to ale na kontrolování pilotů skutečně je, tedy nikoliv konkrétních jedinců, ale na vyhodnocování a odvrácení nebzpečných trendů, jako jsou nestabilizovaná přiblížení, dlouhá přistání apod. Dalším účelem jsou zmiňovaná překročení limitů, to zajímá hlavně techniky, a ve finále incidenty a nehody, to zase zajímá vyšetřovatele.

Co se týče toho sledování techniky pilotáže, tak to funguje, v Evropě je to povinné a skutečně se člověk s nestabilizovaným přiblížením u nás setká výjimečně a to pak již jde o selhání jednotlivců. V některých zemích to ještě povinné není, třeba v Kanadě to společnost, u které momentálně jako gastarbeiter létám, nepoužívá, a na technice pilotáže místních je to vidět, zjeména sink rate pod 1000ft a dlouhá přistání jsou celkem běžný jev. Tohle monitorování a vyhodnocování pomocí QAR skutečně dokáže odstranit. Do detailu a přesně to tu v minulosti myslím popisoval jeden z nás vietnamců v multikáře, pro ty co nečtou hnůj je to Míra Dušínůj
 
VWAC
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ