jj...přesně tak, je to dost o tweakování nastavení fs9.cfg + parametry grafiky....jeden příklad z mnoha doporučovaných nastavení těchto parametrů v fs9.cfg -
TEXTURE_BANDWIDTH_MULT=400 (je lepší tudle hodnotu nastavovat jen z grafik s 128 MB a více VRAM)
TERRAIN_DEFAULT_RADIUS=40.000000
TERRAIN_EXTENDED_RADIUS=60.000000
TERRAIN_EXTENDED_LEVELS=5
+ dobré je také nastavit anisotropní filtrování v nastavení grafiky aspon na hodnotu 8 , jo a ještě se tvrdí na některých forech že je lepší použít tweakované ovladač grafiky - tzn. např. omegy, DNA , tvrdí se že mají v některých ohledech lepší parametry než ty tovární
+dále se doporučuje nastavit mip maps v fs na hodnotu 4 + samozřejmně textury na nastavení massive (je to v sekci display-hardware)
podotýkám ale že to je jedno z mnoha nastavení , tudíž u někoho todle nastavení má výsledky u někoho ne....dost záleží na konkrétní grafické kartě + PC sestavě vůbec (CPU, RAM)....taky má na to vliv výška a rychlost kterou se letadlo pohybuje...u rychlejších letadel ve vyšších výškách vzniká tzv. dynamic blurry....a to z toho důvodu, že prostě poč nestíhá.
No doufám, že mě zase některá individua neukamenují za eventuelní nepřesnost, říkám není to obecné doporučení pro všechny, ale mě to funguje a FS vypadá podobně jako na screenech
Cus
Edit. jo a vůbec...na tydle horské krajinky je dobré taky použít textury pro scenerie od Lennarta , pro ilustraci tendle link http://www.flightsim.no/home/textureart/alperna/alperna.htm ty screeny vypadají ještě líp než ty od toho barta  |
|