FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 4. 8. 2025, svátek má Dominik Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Gmax objekty - stromi Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: Gmax objekty - stromi   10. 2. 2005 / 12:30
Kolbiš (OK-KOL)
Mně je princip jasný a je to podobné jako když jsem "rozsvěcel" lampy pro LKTB. Udělá se jeden polygon v gmaxu, pokryje se texturou a pak se vygeneruje zdrojový asm. V něm se upraví jeden řádek a přeloží se to pomocí bglc_9.exe. Jenže v praxi se mi nějak nedaří a objekt (v mém případě zatím čajová konvice) se neotáčí. Zkusil jsem napsat Arno -vi. Třeba mi pomůže. Mimochodem úplně stejně jsem dopadl při otáčení podle větru, což se dělá velmi podobně. Někde dělám nějakou chybu a nevím v čem. Nejlepší by asi bylo získat nějaký vzorový gmax a k tomu upravený *.asm.
   Seznam příspěvků  
Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ