API je objekt. To co se dřív tvořilo třeba programem EOD, se uložilo jako "něco.api". Dnes se totéž dá vytvořit programem Gmax a vznikne "něco.mdl". Ty stromky co Ti poradil Cesmína jsou hotové modely tvořené Gmaxem a používají standardní textury obsažené v FS2004. Navíc je ta knihovna přeložena do jakési knihovny a pak jde stromky snadněji umisťovat programem rwy12.
Ale jinak principielně. Pokud chceš les, musíš stejně jako jsi zprovoznil ten jeden strom jich zprovoznit víc. Ještě je tam jakási řada stromů (pro ušetření práce) která se položí na terén jako jeden objekt, ale ta se mi moc nelíbila.
Ta knihovna je povedená, stromky velmi málo spotřebovávají FPS a přitom vypadají docela pěkně. Velkou slabinou knihovny je, že neobsahuje stromy z našich končin. Hlavně mi tam chybí topol a bříza. Takže v blízké době (tak týden až dva) chci vytvořit knihovnu modelů fungujících naprosto stejně jako ta na avsimu, ale ta bude používat textury stromů pana Bednáře. Pokud se to povede, dám to pak tady na Periskop. |
|