FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 3. 8. 2025, svátek má Miluše Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Počasí Jeden příspěvek | Celý strom
Počasí   6. 7. 2012 / 19:01
AJS
A musí se u toho taky přemýšlet. Jednou jsem přebíral mašinu v Halifaxu, která přiletěla z Punta Cany, dělala tankering a po víc než čtyřech hodinách letu měla křídelní nádrže plné podchlazeného paliva, jež se za hodinový průlet se nestihlo ohřát a ani se nemohlo dostatečně promíchat s teplejším palivem plněným z cisterny. Díky tomu byla kombinace +5 stupňů a déšť smrtelná a křídla Boeingu se obalila čistým ledem a to i zespodu, jak tam voda stékala. (SWG měl taky company policy nepřivážet plné křídelní kvůli jinovatce, ale za daných podmínek to bylo celkem jedno, neboť výsledná teplota paliva zůstávala i po dopněeni hluboko pod nulou). Přemýšlel jsem o poměru mezi tím, co se ušetřilo na tankeringu a co se projebalo odmrazováním
   Seznam příspěvků  
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ