Jak se pozná letecká degenerace?
- na digitálním rádiu v autě je naladěna frekvence "ef jedna", tedy 102,5 řidič si říká, že to je teda docela dobrý QNH
- otáčkoměr ve fábii nejde srovnat, pořád utíká...pak řidiči dojde, že to není gyrokompas.
- palivoměr není tlak oleje a bude pořád jen klesat
- sešlápnutím levého pedálu nedojde k vybočení do leva.
- modré návěští neznamenají pojížděčku, ale tahle signalizace patří "callsign heavy", tedy tramvaji.
- na benzíně marně hledám žebřík
- páka uprostřed auta funguje skoro jako hrubování vrtule, ale jen po polohu R
- poloha "R" není přídavné spalování
- auto většinou nemívá nouzové odhození kabinových dveří. Ta páčka, co se budu snažit urvat mi jen přestaví zrcátko směrem nebe.
- na parkovišti u Tesca většinou nebývá Marshall a ani Follow Me
- 50 km/h na značkách neznamená V1
- 130 Km/h na větších značkách většinou znamená Vne pro většinu modelů starších 20-ti let
- při námraze nevolám De-icing, ale pomůžu si sám
Tak ať nám to špatné počasí zase rychle uteče
|
|