Vcelku mi to připomíná ten pořad na NG, jak jsem tu psal. Byl tam nějakej Amerikán pilot, kterej risknul přistání přímo za bouřky. Vítr daleko přes limity, bouřka jak blázen, přímo nad letštěm. Na radaru v letadle samá červená. A stejně do toho šli. Zapomněli na spojlery, přejeli rwy a skončili napadrť v řečišti nějaký řeky. Pilot + 10 cestujících mrtvejch. Rozpůlili letadlo o ocelovou náplavku. Americkej
ÚCL (nevím přesně, jak se to tam jmenuje), dělal jakýsi výzkum a přišli na to, že téměř 70% pilotů jde na přistání, i když se nevejdou do limitů. Prostě to zkusí - hop nebo trop. Byl tam záběr radaru - nad letištěm bouřka jak kráva a přitom jenom dva piloti z 27 to vzdali a letěli jinam. Nechápu to. Všichni se odvolávají na všechny, letecké společnosti na piloty, piloti na ATC, ATC na piloty a vlastně se nic nemění. co je to za bordel ? |
|