Jen podotknu jednu důležitou věc - L13A je aktuálně neschopný letu v EU, až na několik vyjímek, které si nechaly udělat modifikaci nosníku dle mandatorního bulletinu. Toto nařídila EASA po nehodě Blaníků v Rakousku.
Než se někdo zeptá proč, tak je to proto, že výrobní fabrice se těžce nevyplácelo držet si typ Blaník a držet mu hlavně letovou způsobilost, proto se jim moc hodila nehoda v rakousích a zastavili celý typ. To aby někdo naprosto mylně nešel zase hudrat na AK ČR, jak to má jistý pán v oblibě, ti za to nemůžou 
Takže mano, pokud si myslíš, že ti někdo prodá modifikovaná křídla s nosníkem, tak to buďto máš dost nabitou peněženku, protože křídel na L13 se dá sehnat dost, pro hodně klubů je každá koruna dobrá a tyto větroně jim jsou dnes nanic, protože nemají pár set tisíc na jejich modifikaci. Ale pokud si myslíš, že si koupíš křídla, napojíš je na trup a voala, tak bohužel tě zklamu, jen zaplatíš za drahou dekoraci někam na zahrádku  |
|