Ahojte.
Buhuzial som to este nerozchodil bez tienov ale tu je aspon maly screenshot na com pracujem. Je to "les" asi z 30 pseudo3D stromov. Inspiroval som sa lesom z Il-2 sturmovnika, ktory je velmi friendly k FPS lebo pozostava z 4 obdlznikov (8 triangulate) umiestnenych tesne nad sebov pouzivajucich 4 DXT Alpha bitmapy (256x256px) . Pri podobnonom pocte klasickych stromov by bolo asi 30x4 polygonov a kazdy stromcek by musel byt ukladany zvlast. Tento objekt je zatial stvorcovy ale je mozne (ak bude zaujem a ak sa odstrania tie tiene!!!) mat objekt ktory bude len trojuholnik alebo naopak viacuholnik alebo mat niekolko sad textur ktore by mali rôzne velkosti a usporiadania stromov v objekte, moznosti je vela... Tento objekt ma asi 100x100m a je ho mozne vkladat do scenerie pomocov RWY12.
Nedostatky:
- pri extremne nizkom lete alebo pristati na urovni objektu je odhaleny cely trik z 4 plochami
- kedze sa jedna o relativne velky objekt vodorovne orientovany nie je mozne ho pouzit na naklonenu plochu terenu ale len na rovine.
Su to asi 3-4 objekty polozene cez RWY12 juzne od letiska Sliac. V skutocnosti tam les nie je! Dal som ho tam len pre ilustraciu aby ste ho nemuseli daleko hladat. Sceneriu rozbalte a umiestnite klas. sposobom v AddonScenery.
JE VELMI DOLEZITE ABY STE ZATIAL V NASTAVENI DISPLAY ZRUSILI VRHANIE TIENOV (CAST SHADOW)!!!