No, NGčko bude asi s tou automatikou a její plynulostí někde jinde, než 757. To je i případ Airbusu. Tam jde automatikou a MCDU vyrobit ledasco a éro to zaletí bez extra zásahů.
Platí ale to samé i pro 737 classic?
"Když to nedělá co chci, použiju nižší level automatizace" je klasické pravidlo, které ale podle mě neplatí pro případy, které jsem popsal. Pro ně neexistuje vhodný nižší level automatizace a kompletní odpojení je zbytečně radikální zásah. Doladit to pákama je jednoduchý, bezproblémový a celkem elegantní způsob jak dosáhnout kýženého výsledku. Ostatně speciálně v případě FL CH se pak po IDLE změní režim autothrottle na THR HOLD a tím se odblokuje servo na pákách, aby s tím šlo hýbat bez zvláštního "přesilování".
Nepřijde mi na tom nic zaráženíhodného ani iluze bořícího
S tím nahlížním pod pokličku - co oni ti tam prosímtě v té Kanadě provedli? Poslední dobou tvoje příspěvky pravidelně obsahují podobnou kritiku