FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 17. 10. 2025, svátek má Hedvika Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Tvorba AI letadel Jeden příspěvek | Celý strom
Tvorba AI letadel   8. 3. 2005 / 15:37
Radoslav   
Ahoj lidičkové.
Pořídil jsem si FSDS (v2.24), protože jsem si s GMaxem nějak moc nerozumněl (a/nebo jsem neměl dostatek trpělivosti), a snažím se tvořit svoje první letadlo.
Chtěl jsem se pozeptat zkušených, čeho se vyvarovat, případně na co si dát pozor, cokoliv ohledně polygonů - jak je minimalizovat, případně kde sháníte podklady - výkresy (na Googlu jsem toho moc nenašel, třebas konkrétně by mě zajímala L-610), atd.
Konkrétně by mě zajímalo, jak udělat v trupu okna, dveře, prostě nějaký zásah do trupu (kostry).
Za jakýkoliv poznatek či radu z vašich zkušeností předem dík.
   Seznam příspěvků  
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ