|  | Letadlo směřující z Německa se nehlásilo, armáda vyslala gripeny 21. 10. 2013 / 13:39 | |
|  | Jak jsi přišel na přechod na VFR za podmínek IMC? Jak bys to chtěl udělat? Víš co by se dělo, kdyby doklesal do MSA nebo adekvátní minimální bezpečné výšky a neměl kontakt se zemí? nepřesel by na VFR, pokračoval na LKPR a přistál na Alternate letišti za IFR. Ale to už jsme tu rozebírali. Narážíme pořád na ten samej problém-nikdys v letadle pravděpodobně za kniplem neseděl, v mraku jsi nebyl a kydáš tu nesmysly protože si to neumíš ani představit. Ono když máš podaný FPL, tak se jaksi i s tím klesáním počítá-bez klesání se na zem nedostaneš. Vzhledem k tomu, že radio nefunguje, jak jinak bys chtěl klesat než podle svého úsudku?
S tím rozdílem pilotů nemáš tak úplně pravdu - první pilot, řekněme kapitán nebo chceš-li velitel má jednu velikou povinnost a pravomoc do který bys mu chtěl pořád kecat a soudit ho za to... |
| |
|