FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 4. 8. 2025, svátek má Dominik Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
tvorba scenérky v FSX Jeden příspěvek | Celý strom
tvorba scenérky v FSX   6. 6. 2014 / 17:08
VanDam
Dobrý den,
zajímá mě pár věcí. Jednak jestli se dají v FSX udělat textury pro konkrétní měsíc (například únor - březen) nebo se to dělá po obdobích, že mám 4 typy textur a tím pádem ale nemohu zadat přesný měsíc. Náhodou jsem přišel na to jak udělat noční texturu města v období kdy roztává sníh. Toto je jen pokusný soubor, jak by taková noční textura mohla vypadat:
http://oi58.tinypic.com/2s76hat.jpg
A tak si myslím, že by bylo zajímavé udělat takovou scenérku.

No a druhá věc, mě zajímá jestli se dá nějak jednoduše vygenerovat soubor s objekty (baráky) např. pomocí souřadnicových bodů. Dám příklad. Na fotce nahoře je vidět budova s červenou střechou. Když bych nějakým "zázračným" způsobem dokázal pomocí programu analyzovat polohu, tvar a výšku budovy, tak bych mohl vypočítat body té budovy a její výšku. Otázka ale zní jak z těchto dat "automaticky" udělat soubor s objekty.
 1x    Seznam příspěvků  
Gonzo
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ