FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 14. 5. 2024, svátek má Bonifác Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
tvorba scenérky v FSX Jeden příspěvek | Celý strom
tvorba scenérky v FSX   7. 6. 2014 / 20:33
VanDam
V manuálu "Make photo-real ground textures in Flight Simulator X"
http://flyawaysimulation.com/downloads/files/17921/fsx-make-photoreal-ground-textures/
jsem hledal jak vlastně definovat tu texturu pro dané období. To jsem sice nenašel, ale našel jsem že v SBuilderuX je možnost nastavit si pro jednotlivá období které měsíce budou pokrývat.

HardWinterVariations=January
WinterVariations=December,February,March
FallVariations=October,November
SpringVariations=April,May,June
SummerVariations=July,August,September

Tzn. že FSX by taky měl mít někde takové nastavení ne? Tím pádem bych mohl nastavit něco jako

WinterVariations=December,February
HardWinterVariations=January
SpringVariations=March,April
SummerVariations=May,June,July,August,September
FallVariations=October,November

a tající sníh se tedy bude objevovat v březnu a dubnu.
 
Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ