FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 14. 5. 2024, svátek má Bonifác Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
tvorba scenérky v FSX Jeden příspěvek | Celý strom
tvorba scenérky v FSX   7. 6. 2014 / 21:10
VanDam
To já bych si udělal vlastní ortofoto takže tenhle blending nebudu potřebovat. Jen stále nevím jak se tam dávaj ty noční textury. Vrtá mi to hlavou. Protože přece musí být plynulý přechod mezi dnem a nocí. Teď ale čtu ten manuál "Make photo-real ground textures in FSX" a tam se píše o "vlastnosti" variation. Píše se tam že pro daný zdroj musím definovat variation = Night když chci nadefinovat noc, nebo variation = Day když chci nadefinovat den. příp. All když to má sloužit pro oba. Ale píše se tam, že tam jde vrazit i konkrétní měsíc, jestli jsem to správně pochopil tak by to mohlo vypadat takto:

Variation = Night, March

případně
Variation = Day, March

A ještě jedna věc mi není jasná a pořád nad tím přemýšlím. Jak vlastně velký soubor mohu vytvořit, aby nebyl moc malý při načítání velkého počtu souborů a aby nebyl moc velký aby to nebylo neefektivní. Např. Mám dojem, že VFR ČR (20Gb scenérka) bylo v rozlišení zoom=15 a tyto soubory byly poskládány do obřího souboru BMP cca 49Mb, v LODu 17 (rozsekané na 4x4 čtverce), který po kompilaci zabírá jako bgl cca 8.5 Mb průměrně. Vím, že když jsem tu scenerku zkoušel a letěl o něco rychleji nebo se rozhlížel tak se mi to už trochu místy sekalo (měl jsem malou RAMku něco přes 1Gb a paměť graf. karty byla 512Mb). Tudíž si říkám, že by zřejmě bylo lepší, kromě navýšení paměti, zmenšit velikost souborů a rozsekat to na čtvrtinu. Takže 2306*4=9224 souborů o průměrné velikosti 2.1Mb. Vrstva v jednom bgl souboru v zoomu 15 (oblast velikosti LOD 18) by pak zabírala 0,5Mb.

Na druhou stranu, kdybych to chtěl udělat ve větším rozlišení, řekněme zoom 17 a rozdělil bych to na 16 částí, tak by celý soubor pro oblast LODu 20 měl asi 8,4 mb když bych LOD13 ho rozsekal na 14 dílů, pokud bych ho zase nerozsekal na 5bM soubory o počtu cca 37000 souborů Nevím nakolik je tato moje kalkulace přesná, mě by ale zajímalo jestli by to vůbec mohlo jet Protože s takto malými LODy by se v oblasti asi muselo načíst hodně souborů i když malých, takže kdoví jestli by to vůbec plynule jelo.
 
Gonzo
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ