Zdravím všetkých.
Pripravujem sa na tvorbu Trenčianskeho letiska a blízkeho okolia.
Programy , ktoré chcem použiť sú:
Airport Design Editor a Instant Scenery 3. Chcem to napasovať do UTX Europe v1.5 kde už je aj rieka Váh.
Písal som o súhlas autora Roland Kánika ( tvorcu LZTN scenérie pre FS2004 ) aby som mohol použiť jeho objekty, no asi má zrušený mail. A použil by som aj freeware Library Base Pack od LHSimulations. Kedže som v podstate začiatočník a neviem robiť v Gmaxe musím si pomôcť len niečím čo už je spravené a podobá sa reálu.
Rád by som vytvoril photoreal texturu ako podklad pod letisko a blízkeho okolia. Hľadal som na nete a našiel program SBuilderX. Skúšal som v ňom robiť za pomoci videotutoriálov a manuálu k programu. Podarilo sa mi vytvoriť bgl-ko, ale iba ako obdĺžnik aj napriek tomu že som sa snažil orezať hranice letiska. Skúsil som teda implementovať toto bgl-ko do FSX. Bolo tam kde som ho chcel , no prišiel som o rieky na celom svete. Skúšal som všetky možné nápravné opatrenia , no bezvýsledne. Musel som preinštalovať FSX. Ale to je vedľajšie.
Jednoducho sám na to nestačím. Hľadal som pomoc na rôznych fórach no všetko v angličtine a nie úplne som všetkému rozumel.
Chcel by som Vás teda poprosiť , či náhodou niekto nevie kde zohnať zrozumiteľný manuál ako tvoriť photo textúry. Nemusí to byť pre SBuilderX. Kľudne to môže byť na iný nástroj s ktorým máte skúsenosti.
Ak by to nevyšlo mám záložný plán ako si pomôcť ADE-čkom bez photo textúr.
Ďakujem Vám za akúkoľvek pomoc.
Martin / maverick60 |
|