|  | | Vítr 13. 11. 2014 / 15:54 | |
|  | Všude, kde má letadlo kolem sebe dost místa - a vzduchová masa se pohybuje celistvě, tak to má vliv skutečně jen navigační (doba l,etu, spotřeba, směr atd.)
Všude, kde toto neplatí, je to samozřejmě jinak. Typicky je to:
- vítr v blízkosti země (přistání s bočním větrem, turbulence na hraně různých překážek, hřbetů, útesů, skal a lesů -a podobně
- vítr na úrovni vzduchových front a metaorologických jevů (teplá, studená fronta, turbulence ve vertiální oblačnosti, bouřkách a podobně)
- vítr v úplavu jiného (velkého) letadla
- střih větru (rozhraní dvou jiným směrem a rychlostí se pohybujících vzdušných mas - přechod není vidět, ale pro letadlo může být velmi důležitý)
Takže je víc případů, kdy ten vítr nebezpečný je, než že není.

Chválím tvou snahu přijít na kloub létání z tohoto konce !!
 |
| |
 | Vítr - simonik  | 13. 11. 14 v 13:49 |
|
 |  | Vítr - Fabo™  | 13. 11. 14 v 13:51 |
|
 |  | Vítr - LUdo  | 13. 11. 14 v 14:14 |
|
 |  | Vítr - Mike76  | 13. 11. 14 v 14:27 |
|
 |  | Vítr - Luděk Ch.  | 13. 11. 14 v 14:28 |
|
 |  | Vítr - Lejzy  | 13. 11. 14 v 15:26 |
|
 |  | Vítr - kuma  | 13. 11. 14 v 15:54 |
|
 |  | Vítr - MzM  | 13. 11. 14 v 17:36 |
|
|