Pokud v mapě vyčkávací obrazec není, tak bych já osobně zalít standartní vyčkávací okruh nad uvedeným fixem. Tj. pokud se nemílím pravá zatáčka za fixem o 180° v 25° náklonu nebo 3°/s (podle toho co vyžaduje menší náklon) pak 1 minutu v protisměru původního kurzu (nad FL140 je to snad 1,5 min) a pak zase stejnou právou do příletový trati až k fixu. A opakovat tak dlouho, dokut nedostanu povolení ven.
Jinak toto platí pouze při přímém vstupu do vyčkávacího obrazce. U bočního a paralernío vstupu je tam na začátku jakási osmička, ale to se mi tu nechce rozepisovat.
Opravte mě prosím, jestli se mílím.
Jinak to řešit pauzou považuji jednak za hrubé porušení pravidel, jednak za totální blbost pilota. Myslím, že kdyby měl za sebou další provoz, tak by ATC mohl vzteky vyhodit monitor z okna. |
|