a) Zapauzování je samozřejmě svinstvo nejvyššího řádu s jedinou ,ale podstatnou vyjimkou - když se na letišti koná zkouška nového řídícího, tak se takto na povel instruktora synchronisuje provoz. V tom případě je to OK.
V ostatních případech na tlačítko PAUSE prosím v onlinu zapoměňte.
b) Vyčkávání - obecně vidím dva problémy, které je nutné zvládnout na straně pilota - technika vstupu a pak letu v obrazci a za druhé zjištění , jak má vlastně obrazec být zaletěn ( jeho poloha ).
Vyčkávací obrazec je pořád stejný ( detaily píše někdo nade mnou ) ať je kdekoliv. Technika naletětní obrazce se drasticky liší podle směru, odkud přilétám a pro detaily musím odkázat na www.lkpr.info/skolicka , která ovšem teď zrovna nejde
Doporučuji nakreslit si na papír různé varianty příletu a mít toto pořád na dosah.
Ještě doplním OK : pokud ti ATC nic nedá ( hold on BODAL ) , tak standardně je vyčkávací obrazec umístěn vpravo , točí se po přeletu udaného bodu s tím, že jde o přímý vstup a kurs v obrazci je totořný s kursem aktuální tratě ( opakuji: to platí pro případ , že na mapě není v tomto bodě určený vyčkávací obrazec ani ATC neudá žádné další podrobnosti ).
Jinak se o vyčkávání psalo cca 14 dní zpět tady někde dole ... |
|