Velikost-kvalita/komprimace textur nemají na výkon výrazný vliv, vliv mají HDR, stíny... čím více autogenu, tím více objektů pro stíny atd... Bez AA to s silnou grafikou posviští i v 4k na max dobře. S AA > 2SSAA už se to stává slideshow. AA pak není o detailech ale celkové kvalitě obrazu.
Samozřejmě že nepotřebuješ nutně nějaké vysoké nastavení, ale na druhou stranu, lidi co si koupí špičkový HW si ho kupují za nějakým účelem, typicky právě pro zvýšení kvality obrazu, zvlášť pak, když těch grafik mají více.
U X-Plane je bohužel problém že SLI/Crossfire mu nijak nepomůže a jak se tvrdí na webu, tak spíše škodí (tzn ti co mají SLI/Crossfire ho musí pro XP explicitně vypínat). Akorát vysvětlení k podpoře více karet je takové výmluvné
"There are performance testing programs (benchmarks) that can test SLI/Crossfire setups and show a higher performance with them enabled. This is because the test program does not have to draw the world from the sky when it tests (as X-Plane does)"
P3D dělá to samé co X-Plane, ale SLI mu pomáhá, zřejmě kluci v LR potřebují makat na jiných věcech. |
|