Z vlastní zkušenosti můžu jen potvrdit, že s PMDG se jinak než podle FMC klesá velmi špatně v tom smyslu, že na Vertical speed modu, při rate 1700 a více, se nedá držet rychlost, natož pak brzdit. Proto je lepší, když ATC nechá na pilotovi, aby si to spočítal sám, kdy klesat. Přitom je zvláštní, že při zapnutém VNAV modu je schopen klesat i 2200/min, při dodžení stanovené rychlosti IAS. No, každopádně to byl velmi zvláštní způsob, jak pilotovi vysvětlit, že klesat na vlastní žádost je nesmysl.
Jinak, když si koordinaci "jako" neudělal (předpokládám, že proto, že TMA LKPD nebylo obsazené), tak pak už vůbec nechápu, proč by nemohl pilot při průletu TMA zasáhnout do tohoto prostoru i vertikálně... ??
Asi jsem natvrdlej, ale pořád mi nějak nedochází smysl toho jednání. |
|