Ahoj,
osobně jsem šel taky do developerské licence, po tom co mě v2 stála na měsíc 60USD a při frekvenci major verze co 2 roky u toho taky zůstanu, počítám že v4 bude dokonce dřív než za 2 roky... DX12 je myslím dost velké lákadlo i když je tam omezení na uživatele s W10. A i kdyby to bylo až za dva roky tak pro licenci přeplatím jen o 40, resp 48 dolarů s daní... dva dolary měsíčně navíc asi ještě unesu i když se to někomu může zdát jako nevážení si peněz Výhoda té dev. licence je instalace na dva počítače... Pokud pak chce člověk i tu military nádstavbu z Proffesional Plus, tak pro běžného domácího uživatele je nejlevnější řešení právě dev licence za 24USD měsíčně... opět dvě instalace a přeplácet začneš až za 9,5 roku používání.
V3 převedla dost věcí z CPU na grafiku, takže tady je zjevně problém. Nevím v jakém rozlišení ti to běží a jaká je zátěž jak CPU tak GPU. Nemám to podložené žádným specifickým měřením ale i utilizace jader CPU se za letu zvýšila, na druhou stranu působí podstatně plynuleji.
A teď k problému.
Chápu to tak že máš jak pedály tak Joy? Pokud jdeš do nastavení ovládání a os, tak máš na výběr controller type a v něm jednotlivé ovladače, po výběru toho konkrétního pak definuješ jeho osy. Vybereš z nabídky joy a uděláš asociaci tebou zvolené osy pro Rudder axis. Pokud si to měl asociované k pedálům tak tě to jen seřve že je to už definované a zda to chceš přepsat. Když se přesuneš do záložky Calibration měl bys to pod tím joyem vidět... sensitivitu nastavit na max, jinak to omezuje celkový rozsah osy. Deadzones dle libosti. V každém případě jednu osu nejde asociovat na dva ovladače nebo na dvě osy jednoho. Chudák by pak nevěděl co má pravdu.
Když to uložíš je to ok? Co myslíš osou X a Y? aileron a elevator nebo brzdy? Nebo chceš rudder na dvě osy (tohle nepůjde)?
Bohužel s problémem že by konfigurace nefungovala jsem se nesetkal, pokud ti to po nastavení funguje a při novém startu ne, pak bych koukl do /Users/XXX/AppData/Roaming/Lockheed Martin/Prepar3D v3/Controls a kukl jestli se aktualizuje Standard.xml ve kterém je uloženo nastavení ovládání. Byť tomu že by se to neaktualizovalo nevěřím, v nadřazené složce se generuje Temp který průběžně P3D používá.
Jinak problémy s joysticky se na foru P3D docela objevují... asi špatně hledáš 
např:
http://www.prepar3d.com/forum/viewtopic.php?f=6315&t=113633
http://www.prepar3d.com/forum/viewtopic.php?f=6315&t=111809
http://www.prepar3d.com/forum/viewtopic.php?f=6315&t=113815
http://www.prepar3d.com/forum/viewtopic.php?f=6315&t=113601
Pokud tady neuspěješ tak nezbývá než se obrátit na LM se supportem... a teď nečekej promtní odpověď, zjevně toho řeší hodně. U LM je ale zvykem že první hotfix vydává poměrně brzy, takže tento měsíc by se dal na základě dřívějších zkušeností očekávat.
Btw. pokud se ti líbí Avatar mode a máš někde povalující se XBox ovladač, tak ho připoj. V avatar módu funguje out of box tak jak bys předpokládal, jedna analog páčka pohyb, druhá kamera, čudlíky na běh, skok, kleknutí... Už nejeden člověk v diskuzích napsal jak společně s P3D obejnal i XBox gamepad  |
|