Tak jsem provedl nějaké testování...
Nemám v P3D PMDG, tak tam šel RealAir Duke. Testováno na KSFO, extremní autogen, maxované scenery nastavení. Unlimited FPS, bez VSync, grafika max cca 80%.
Defaultní P3Dv3, tedy využívá všech jader a všech virtuálních jader. Affinity Mask: 255
VAS na začátku 2,65GB, VAS na konci 2,88GB
FPS při takeoff cca 20, při letu přes centrum 18-20, externí pohled cca 22-26FPS
HT off, využití všech čtyřech jader. Affinity Mask: 85
VAS na začátku 2,52GB, VAS na konci 2,77GB
FPS při takeoff cca 22, při letu přes centrum 19-22, externí pohled cca 24-28
AM85 tedy přidá cca 10% výkonu a ušetří 100MB paměti.
HT off, využití tří jader (core 0 P3D nepoužívá). Affinity Mask: 84
VAS na začátku 2,55GB, VAS na konci 2,68GB
FPS při takeoff cca 23, při letu přes centrum 21-24, externí pohled cca 27-32
AM84 tedy přidá cca 20-25% výkonu a ušetří 200MB paměti. Bohužel tam jsou výraznější dropy, je to už na hraně únosnosti.
Režije HT jsou tedy v P3Dv3 poměrně vysoké, paměť vem čert, i když 200MB už může být nějaké to letiště nebo kvalitnější letadlo... hlavně správa těch procesů při zapnutém HT ubírá dost výkonu a bohužel je to za čarou kde HT pomůže.
Video: https://www.youtube.com/watch?v=m2rNHJ7Xz08 |
|